nedelja, 3. november 2013

Vse povsod ljubezen

Ta dva zaljubljena morska konjička sta nastala za sestrično, ki se je prejšni vikend poročila na enem izmed hrvaških otokv. Glede na to, da sta se mladoporočena spoznala na morju, ter, da je bila poroka morsko obarvana, sem želela ustvariti nekaj na to temo.

Prijavljam na izziv:


Ko sem že ravno ustvarjala, sem naredila pa še eno za zalogo.

Prijavljam na izziv:

6 komentarjev:

  1. Obe sta zelo lepi. Zelo mi je všeč, da si za mladoporočenca naredila tematsko poročno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super cute cards, Ninch! I really love the sponged backgrounds, especially the first one. Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatke su obje.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Both gorgeous cards. Your inked seascape is beautiful - sweet seahorses and great twine and shell!!!

    Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Heather xx

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a comment. It always makes me happy to hear from you